Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
PuAsA!!!aLaMaK pUaSa LuSa~♔
Sabtu, 30 Julai 2011 | 2:51 PG | 0 comments
Ala puasa lusa.Tapi kitaorang boleh balek ari senin tu yg best tp ibu kita mao bukak puasa sama kamoo.Hoi kq ...... ko ingat aq ni kehamak sangat nak gan koe ha.Sekali aq buat kurang ajar ngan koe karang baru nak sedey.Hoi koe ingat koe sorang paling comey dlm ostel tu wei bla la wei aq benci tengok muka koe la.Ftin along diaorang ni mcm adopt je tp yg penting diaorang bahagia.Syukurr la fatin drpd aq ni sakit ati je ngan minah sewel tu.ARH tension nye aq tengok afifah tu dh macam orang sewel je sbb dia suke carik pasal nagn orang.Geram je aq nak penampak .Tapi mmg aq tak akn maafkan dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Past / Future