Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
AkTiVtI hArI rAyA PeRtAmA!!!~♔
Selasa, 30 Ogos 2011 | 6:20 PG | 0 comments
Ni lah aktiviti
 kita orang pepagi raya tapi gambar aq
tak de kat situ al maklom la malo Ha3.Best giler g
puchong tadi.Balek je dari puchong aq pegi putrajaya
kita owang g sane nak ambik gamba raya.Tapi tak sempat kita owang
sempat ronda-ronda jerw dkt sane.Ronda punye ronda tetiba sesat la pulak
Ronda punye ronda jumpe jugak jalan keluar.Alhamdulilah~
Ni pulak pic kita orang satu keluarga dalam umah la
pic ni sebelom nak bertolak pegi puchong.Aq ambik pic
n i sebab aq dh tacap waktu ni




Past / Future