Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
Ye RaYa suDaH~♔
Isnin, 29 Ogos 2011 | 6:53 PTG | 0 comments
Assalammualaikom
raya sudah akhirnya,tapi mana semua orang
semua dah balek kampung kq adriana,kq ziqah semua dah balek aq?
aq dok nilai je la jawabnye.Mungkin petang ni aq tak ada kat umah sebab aq nak
pegi umah sepupu aq.Em nampak tak pic dkt atas itulah yang berlaku dekat umah aq semalam
tapi aq jusz maen ngan adeq aq
Wow kan best kalo orang bagi duet raya tetiba je bukak
ada RM50.00 macam pic kat atas tu.Bahagia hidup nih.Tapi orang giler
mane nak buad benda bodoh ek.Yo lupa la nak tipon kq .........Ish ha aq tau korang
mesti tertanya-tanya sapa akq tu ala aq nagan akq tu kawan je la korang ni.Nak ray kat kampong
tak nak dekat bando.Emmmm apa mak aq buad tu 
ri tLa daadi mak aq buad ni kerw?Jap eh nak rasa 
Emmmm sedapnye wow makan dengan nasi impit perhhh sedap
terasa nikmatnya makan lontong korang ada?Aq ada tak macam korang
Ehhh bye aq nak p maen mercun la korang tengok je kat asrama macam pompuan
tapi kalo balek je umah dah macam jantan.Kalo maen mercun karang kene tangan padan muke
SeLaMaT hAri RaYa aIdIlFItrI MaAf zAhIr dAN bAtIn



Past / Future