Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
kenapa aku perlu jumpe~♔
Selasa, 27 Disember 2011 | 10:39 PG | 0 comments

aku x tau aku masih sayang kan ko or x!!!!!erm cerite dier mule dri malam semalam.semalam aku pegi pasar malam.jalan punye jln tetibe lak aiii jumpe tut.......... OMG.aduh mak aiiii.tercabot jantong aku waktu tu.tu la allisya gatal sangat nak ber ........... dah jdik cam nie.huh sabo je la kan?first sekali aku perasan adik dier sekali pusing ya allah nampak pulak dier.aku ape lgi lari la ha3.dah sampai tengah jln bapak aku suruh aku pegi balek tempat yg ......... tolong makcik dier jual.mmg nak mati la aku waktu tue.koe ingat aku nak sangat nak tgok muke koe.ape yg pasti aku rse idop aku ni baek single la.sorry k.n sorry sebab terblock koe.tpi aku masih boleh anngap koe sebagai kawan aku k



Past / Future