Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
mak or ibu????????????~♔
Khamis, 15 Disember 2011 | 9:47 PG | 0 comments

hye korang tetibe lak muncul tajok ni kan?
korang faham x maksod ibu?ibu tu orang paling bermakna dalam hidup allisya,cam ne ek nak cakap dipendekkan cerite macam ni.ari selasa lepas allisya n family anta ibu g hospital,n pegi x-ray so mmg dh confirm la tulang kaki ibu patah so abah bawak pegi hospital.dah sampai hospital mesti la kne cucuk jarum so allisya x tau ape2.bile samapi kat ibu tengok ibu dh letih so allisya macam dh fedup giler nan adik so slamber nye allisya nangges.caye x allisya nanggis?so abah bawak adik jalan2 hanya tinggal allisya nan ibu.dekat sini la bermulenye titisan air mata seorang anak kepada ibunye.so tetibe lak ibu x sedarkan diri biler doktor panggil dier untuk masok dlm bilik simen.doktor panggil la"puan noormawati bgon"ibu langsung x sedarkan diri.aq pown makin rapat dengan mak aq.waktu tu aq betul2 tengah takot.aq x nak jdik ape2 dekat mak aq,so air mata aq betul2 dh bergenang tetibe mak aq bukak mata aq tnye la "ibu,ibu nampak kite x?"sambil aq nanggis depan ibu.allisya langsung x kisah orang ade or x.tetibe ibu jawab"along ibu langsung x nampak.ibu nampak itam"biler ayat ibu habis dengan perkataan itam aq mule takot sebab mmg dier x sedarkan diri.kemudian ibu meminte air.aq berlari untuk beli di kedai yg terdekat.

-------------------------------------------the end---------------------------------------------

so lepas allisya cerite kan semua ni allisya arap korang boleh sayang mak korang lebih dari bf korang keyh~
allisya nak korang hargai la ibu bapa kite ni sekirenye mereka x de dlm dunie ni mungkin hidup kite macam x lengkap dengan kehadiran mereka.so klo terasa ade fb like kan la he3





Past / Future