Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
demam~~♔
Sabtu, 28 Januari 2012 | 10:45 PG | 0 comments



ha3 chumil x selipers ni?ha3 selipers ni sama dgn hakim tdi dier hang dgn kawan2 dier dekat mid aku x leh ikut sbb ari tu dh pegi dgn kawan2 aku.hurm takpe la~.ouh lupe berbalik kepada cerite tdi dier belikan selipers ni.ha3 sama dgn seliper dier.ha3 sweet x?kah3.jookings je!!!aceceh ade kawan dier tnye aku tdi dier kte korangs ni couple ke x?mcm couple je.kate dh clash.huh muke aku ngn hakim terus berubah.ha3 kite org kawan je la sementara menunggu aku PMR taon depan.herm~btw thanz hakim sebab tolong beli.ha3 dh la sama mcm awaks~herm papejela kan?wahaha ari tu awaks kte nasi goreng saia sedap ek?ha3 time kaseh ha3 ayt tu la boleh saia sayang awak lgi lebeyh~ha3.erm nak citer ape lgi ek?ha3 ok la bye telifon dh berbunyi ni.hakim call la bye

trimas
 mohd hakim razif bin muhd kamal sebab bgi titew seliper comel ni!!!!

----------------------------------------------tet------------------------------------------

ok tet kite citer psl demam pulak.ari tu aku pergi hang pastu blek tu hujan lebat la jugak.blek tu aku main la hujan pastu mandi.esok tu tros demam mmg terbaek la kan.btw ptg tdi pon aku mane hujan huh mmg la akn.herm isnin ni abh ajk ambek mc.abh kte esok x yah blek lagi.mmg dlm hati dh menjerit2 la kan?ha3 suke2.time kaseh abah!!!!

Past / Future