Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
gambar pasport~♔
Rabu, 25 Januari 2012 | 11:10 PG | 0 comments


hye korangs~ha3 petang tdi pegi kedai gambar.dah la kene pakai baju sekolah lengkap.malu-malu.ramai yang tengok.kelakar seyh~dah la muka mcm sakai.dgn x cukop tido.adush malu.lepas ambek gambar aku kuar la dari kedai tu.tetibe keluar terlanggar la pulak hakim razif.ha3 aku pon x tau mcm mne pulak dia wujud dekat situ.ha3 bapak aku tego dier.ayh aku kate ape langgar2 anak dara orang ha3.hakim gelak besar doh malu2.ha3 btw aku mmg dh tau sebab dri kereta aku dh boleh nmpk moto dier.kah3.sakai je tu pon nak ikot aku!!!!!ha3 lepas pegi ambek gambar aku pegi pasar malam salak tinggi.manggai hujan bapak lak ai lebat giler aku pegi kejap je..n patah balik pegi labu sebab nak pegi pasar mlm lagi.ha3 idop aku ni mmg pasar malam je la kan?ha3 asalkn dpt pegi jln2 kan?n aku pun balek la btw korangs nak tgok x gambar pasport yg puan azah mintak?ni ha 

sakai rytes? dh la mata sepet sebab x cuko tido.tu kire senyum x ikhlas k!!!!ha3.aku dh chubby!!!!!


Past / Future