Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
Jumaat, 20 Januari 2012 | 7:41 PG | 0 comments


hye readers.herm selama 3 minggu menatap di asrama macam-macam jdik.seram ade sedih ade gembire n saket aty huahr!!!!!!!!!!!erm ok mule dri good news cikgu tajul listkan nama aku dlm calon pengawas sekolha.maybe aku rse aku x dapat sebab aku ni bukan nye berdisplin sangat pon.erm bad news ade lar!!!!!!!!!!!sedeyh news pasal cikgu nadia bt jawias.dia cikgu sains aku taon lepas dier baek aku sayang dier!!!!!!!!!!tpi nak buat macam mane dier nak pegi tak kan nak halang.btw aku nak ikot dier pegi sarawak ke sabah entah aku tak hengat la.erm ade 2 warden baru seyh gempak la weyh warden tu.nampak macam baek tpi dh lame garang mcm singa agaknye!!!and the last things aku nak citer
MINTAK2AKUTUKARKAMAR 
AMIN~DOAKAN OK!!!!

Past / Future