Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
im just wait for you~♔
Sabtu, 21 Januari 2012 | 8:51 PG | 0 comments




btw aku boleh ckp sorry morry sayangs~aku x boleh dgn koe lagi sebab taon depan aku nak pmr so taon ni kene fokus betul2.tapi bantal angry bird tu aku akan jage betul2 macam mane aku sayang koe macam tu la aku sayang angry bird tu.erm btw waktu kite pergi terminal tu saye akan ingat sampai biler2.buku rujukan pmr awak saia akan simpan elok2 ok.saia janji.btw setakat ni kite kawan biasa.jangan tunggu saia k?btw kalo nak tunggu2 je la.tpi klo awak sanggup la.saia akan ingat sampai biler2 waktu awak bisik dekat saia yg awak akan tunggu saia sampai habis pmr.thanz sayangs~btw simpan topi yg saia bgi dekat awaks k?erm maybe saia dh tak boleh nak call awak mcm dulu sebab saia busy giler2 la sayangs.saia tau awak alim,rajin belajar n others.hubungan kite cukup sampai sini keyh~jage diri awak elok2.mugkin ade orang yg boleh gantikan saia.saia tau suatu hari nanti mesti ade orang yang sesuai macam awak.tapi nanti saia akan jumpe awak jugak suatu hari nanti tapi saia dtg nak tnye soalan or anythings jer.saya harap awak faham perasaan saya k~
klo awaks bce blog saia please jgn nanggis keyh.janji!!!!
*saiasayanghakimraziflagi*bye ......... i miss you so much

awaks
a.k.a mr.teddy bear!!!!!

btw sorry tak sempat nak ucap congrates sebab PMR awaks dapat straight A keyh~
ha3 moga awak duduk mrsm tu duduk elok2.


Past / Future