Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
video chat~♔
Selasa, 24 Januari 2012 | 12:16 PTG | 0 comments




hai2.ha3 happy sesangat ari ni seyh~rase nak video lagi btw dier kate suruh tutup sebab ade orang call dier.ha3 citer dier mula mcm nie!!!dulu aku pernah la minat akak nie.btw dier dh ade adopt so aku buad do no je la.ha3 ari tu dier ade duduk asrama waktu dier nak ambek spm.ha3 aku selalu lepak ngn dier time dier duduk asrama.ade satu ari tu aku demam dier suh aku minum air banyak2.so aku ikut je la.dier bgi aku panadol la ape la.ha3 time kaseh sayang akak ha3.lepas cuti sekolah aku langsung x contact dier.n satu ari ni aku text dier tapi dier x bls.aku IM dier dlm FB tapi dier langsung x nak balas.aku dh saket ati giler2 aku tertekan button unfriend.ha3 jahat x?ha3 aku suh Safira nabila bgi e-mail ngn password dier sebab aku nak pinjam account dier sebab nak chat dgn akak tu.chat punyer chat dier buad video call ha3.sumpah weyh rindu giler dekat dier.aku rindu suara dier rindu muka dier yg comel tu n others.ha3 geram je aku ngn dier tu rse nak pelok btw x boleh sebab ade skrin ha3.btw time dier nak ambek result spm ni maybe aku beli present untuk dier kot!!ha3 geram nyer aku tengok muke dier.pastu kita orang gado sebab suruh tido aku kate pukol 3 dier suh tido sekarang jugak so mengaku kalah je la!!!tapi kan dikira kan balik mmg rindu giler2 la dekat dier tu.ermmm.btw aku mmg dh mengantok giler so good monink world aku nak tido bye!!!!!
thanz sebab layan perangai giler kite =)
sayang akak!!!!!
gud luck for your result SPM!!!!!  >_<


Past / Future