Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
caca???~♔
Sabtu, 31 Mac 2012 | 10:17 PG | 0 comments

yuhuuuu hai3 ha3 cube tgok tajuk kat atsa tu elok2
ha3 caca???ha3 ade maksud di sebalik itu~cube tgok fb saia nama ape
ha3 nama tu diberi oleh omeybee titew~ha3 omeybee sape je yg tak kenal dekat STAN tu
sape yg x kenal tu meh sini aku bagi penampo~ha3 dier ni seniour boleh la rapat gak kan?
ha3dier omey,dier omey dari orang laen tau~dier ni nak kne org tego dier klo x mmg x kan layan
la kan.ha3 dlm form.5 taon ni dier je rapat ngn titew~sbb dia sowang je nak layan perangai
giler kite dri taon lepas.nak tengok betapa omey nye dier nah hambek gambar dier

ha3 kan dh kate omey
sape yg x kenal omeybee itew ni
jumpe aku kat sekolah ha3.[garangtak]

Past / Future