Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
d'kok eco camp kuala pilah :]~♔
Selasa, 8 Mei 2012 | 4:24 PG | 0 comments


tralalala jeng jeng jeng buat terulungnye allisya first time pergi kem
btw kem tu ok la best la jugak dripada duduk kem dekat sekolah.hurm 
first sampai dapt dorm 1 tengok bilik cam best la jugak bilik tu ade 10 org je boleh duduk
meh sini aku listkan sape duduk dorm tu
1.aku
2. niena
3.kak matun (f.4)
4.kak zati baha
5.fatha
6.erin
7.umi
8.mai
9.erin
10.putry
11.bree
12.aten
13.nabila
 maybe tu je kot alaa aku pun x ingat sepatotnye 10 je tapi dh terlebeyh muatan dalam dorm tu~
ari sabtu ari menggerikan untuk aku sebab first sekali aku maen river crossing omg kne tido ats air lak tu mmg x la kan btw dpt jugak buat.hurm second im playing kayaking best teruja giler!!!third flying fox!!!
drum roll takot tau tali emergency terlepas dri tgn abg fikri~waaa time tu dh nannges gile2.tetibe buku lali bengkak.takot tau.malam tu ade sesi nangges waaaa allisya dpt pelok kak hawa~kak hawa pujok jgn nangges terharu tau time tu~
pagi esok ade jungle trekking wow first time msok hutan mcm first time masok klcc tau sbb dh teruje sangat ha3.balik tu kne lumpur kak mardiana sapu lumpur kat muke aku~wahahha suke tegang gile lumpur kat muke aku~balik tu nak bersihkan lumpur terjadi la 1 agenda yg tidak disangkai badan aku tergores dgn batu kat tepi kolam malu a ade abg fikri dier ternampak aku kne batu tu~ha3 malu~ha3 balik tu nak nangges pun ade sebab x sanggup nak tinggalkan tempat yg lawa dgn alam sekitar tu~hrap cikgu bawak aku g sne lagi.eh lupe lak nak citer kite dh x takot pacat dgn lintah sbb dh bnyk kali kne time kem ari tu ha3~
bangge tau~
see ya~

Past / Future