Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
hey miss this blog~♔
Khamis, 31 Mei 2012 | 1:08 PTG | 0 comments


omaigoshhh!!dah berape juta taon dh x update ni~ya allah sumpah dah lupe blog ni.ha3 takpe aku dh tukar blogskin untuk kau blog.hey banyak nak citer sebenarnye tapi takpe la abaikan jea.hey tak sesangke budak tu minat aku.ha3 yg paling kelakarnye last day sebelum OB(outing bermalam)dier sempat salam tangan aku.eh teringat lak kat budak poyo tu.oooo btw budak poyo tu dh ade kakak baru.ouh ok pergi larh =,=".erm ok sambong balik budak ni.ok kelakuan dier amat memeranjatkan aku.ha3 alalalala bangge seyh :3.ha3 budak2.ok pade 31/5/2012 ha3 budak tu dh jdik adik aku.boleh pulak dier kate jgn mainkan dier mcm ex-adopt dier dulu~hey aku bukan cam tu ok budak.ha3.papejela~


Past / Future