Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
first ramadhan~♔
Sabtu, 21 Julai 2012 | 5:43 PG | 0 comments


hey look at title maybe best kot.ok pagi2 makan lupe lak nak masak lauk pagi tu so kabut.ok pagi2 capai fone dulu sebab nak kejut kawan aku yg sorang ni.call punye call dier tido lagi.aku dh fedup so aku stop untuk call dier.after makan try lagi,k aku tau maybe kau tido mati hahahha.ok aku pun tertido.pagi tu bangon tgok ade inbox dri ****.wah mmg tros sedar ade inbox~

RA**:wei thnks c0z susah2 ja kejutkan aku td.....sayang kau sangat2
waa ambek kau kan dh tersingih sorang2 depan fone hahaha.aku kejutkan je~ape2 je lha wei.ok citer pasal nak bukak puasa pulak.aku bukak je peti tgok lauk dh nak habis.waa ok semua kabut sebab tak tau nak masak ape buke nanti.ok aku g bazar mak ngn ayah aku g tesco kelakarkan kite orang last minute baru perasan lauk dh habis.

Past / Future