Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
kelantan =]~♔
Jumaat, 27 Julai 2012 | 6:27 PG | 0 comments


yaw~hey waa serious sumpah giler2 takot.tetibe ari selasa time agama ustazah panggil aku ustazah kate bapak aku datang.waa dlm otak dh pikir puan azah nak buang aku asrama.waa.sekali tgok ade emergency case.moyang aku saket kat kelantan.waa time nak crik cikgu tgh berlari tu dh pikir kalau aku tak sempat nk tgok dier macam mne??waa dh nangges tau sebenarnye~hahah malu.pastu balik asrama ambek bju mane sumbat je dlm beg tu pastu balik umah tukar bju pastu balik kelantan.waaa trase la dh brape taon x balik pastu sampai first aku salam dia duduk atas sofa pastu tros tidor hahaha.n sahur best la jugak n i'm waiting for my cousin dri pulau pinang hahaha.waaa dia balik dgn baju pink dohh =,=" hot siot~pastu ape2 je lha~hey tpi sepupu aku ajar pakai jam tangan kiri doh~=,="

Past / Future