Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
sahur~~♔
Sabtu, 21 Julai 2012 | 1:56 PTG | 0 comments


hey ok ni kali kedua aku tersengih depan telifon sorang2 hahaha naseb baek ibu x nmpak~actualy semalam dier antar mesej pastu aku x balas sebab aku nak simpan kredit tu untuk kejot sahur dier.hahaha nampak sangat aku caring dengan dier.hahaha.aku bgi la tau pasal kredit tu astu dier anta satu mesej pukul 4 lebeyh hahaha terharu actualy sebenarnye aku baru bgon tido sebenarnye hahahhaa.dier bgon awal dri aku

****:so sweet...:) its okay...:) ni yg wat aku sayang kau ni.... :D aku dah bgon sahur

hey hahaha.geli hati aku bce kan?hahahha.apoda~hahah sebenarnye aku marah gak kat dier.dh tau aku x bgon lagi bukannye nak kejotkan~hahaha.tpi tak pe sebab dier anta mesej tu~ok kau tau nak jge ati aku....

Past / Future