Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
sepupu :]~♔
Sabtu, 28 Julai 2012 | 7:23 PG | 0 comments



ok all of the story ni sepupu aku.waaa.time kat kelantan kite orang yg selalu bgi gempak sepak la terajang la macam2 n ade satu malam tu aku masak maggie kat dier.waa hahaha aku sje letak air siket bgi dier panas n pedas~wahahahaha jahat tak aku.sape suruh aku masak maggie.yang paling kelakarnye dier bgon tros trik rambut aku n pegi dapor ambek air coke untuk dier sorang pastu aku pakse dier ambek untuk aku sekali.ok dier ambek .n the last one kite rang g pasar kat pasir puteh.family aku nak balik pastu family dier bru masok pasar tu so mesti la lambat rights?ok aku jalan dulu pastu aku text dier.waa haha dier soh aku jangan jalan dulu.padehal aku dh ade dlm kete la senget~hahaha.ok dh tu je..sakai x??
that's him~okay jangan kacau dier nnti
 awek dier makan korang hahaha.
sorry zana~

okeyh dier ni jugak pemain tomoi
kat pahang~kirenye poyo
la jugak~
dier jugak yg ajar aku pakai
jam belah kiri

Past / Future