Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
1,2,3 rayer~~♔
Khamis, 16 Ogos 2012 | 1:55 PG | 0 comments
haihaihai yeeee rayer menjelma kembali~semalam macam2 berlaku dekat sekolah rse macam terlampau popular pulak.hahahaha.last day kat hostel macam2 jdik okeyh firstly aku tak nangges tpi disebabkan aku sayang sangat kawan aku nih.hahahha sebab dia ngn geng dia yg selalu usik aku sampai aku nangges hahaha.sayang kau la~hahah dia tgok aku nangges samapi dia pulak yg nangges hahaha.waaa rindu kau.ahahah.NUR FARHANA NAZREEN.haha.syaang kau~okeyh malam semalam pegi dataran senawang cehhh bapak lak aii penuh iler orang jalan punye jalan nampak kak IQWANI HAIDI hahah kecot kot.jalan2,shopping for rayer nnnnnn tetteetetete......telifon bunyi daaaa.hahaha yey danny senget mesej hahahaha.dia kte dier rindu nak makan maggie aku.ceh macam terharu la jugak.pastu aku gurau2 la aku ckp aku nak buat maggie yg betul2 pedas bgi kau panas malam bute.hahahha.n dier text aku sampai tertido kot.hahaha sian kau!yes x sabar nak jumpe dier.aku nak sekeh kepala dier kot.lagi 3 hari nak rayer waaa~tak sabar.sebab taon ni first time rayer dgn kawan sekampong.kan?FIFAH AZMAN

Past / Future