Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
hEy!!update in car~~♔
Jumaat, 17 Ogos 2012 | 6:05 PTG | 0 comments

wahahaha nmpak la kebosanan aku dok dalam kete.hahah hometown sumpah rendu.nak baliknakbalik...btw esok rayer so korang aku mintak maaf kalau ade buad korang saket atiii.hhahahah aku x de niat nak saket kan aty korang.nnnnn  aku dh baek semula dgn akk form 5 ni btw dia hostelite.yes!thanz akk setelah brpe bulan kite rang tak tego x pe la biar aku mintak maaf disebabkan dia nak spm aku maafkan je lha~hahaha ok berbalik kepada update in carr!!!hahahah kepala pening giler nak mati dok dlm nihhh =,=""
sakaikan??hahaha x de kerja la katekan ok bye.nn sebelom terlupe ak nak ucapkan selamat hari raye aidilfitri maaf zahir dan batin!!!!

Past / Future