Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
Alhamdulilah :D~♔
Ahad, 30 Disember 2012 | 8:21 PG | 0 comments



Alhamdulilah aku masih boleh bernafas :D.Malam esok hari kemuncak :) Bye2 2012,Welcome 2013 :).Aku harap 2013 tidak ada pergaduhan,no more tears,no more panggil2 datang sekolah --',no more  apa2 ja la :).Esok inshaallah keluar dgn niena :).Sambut tahun baru sama2.Ehh tadi pergi Jom Heboh sumpah seronok.Jumpa hazama ,but tak sempat ambil gmbar --'.Takpa2 hazama kalau ada jodoh kita jumpa lagi :).HAHA.Curang lagi --'.Sory awak bergurau sahaja.Ehh punya la ramai orang tadi mcm2 bau ada --'.Lepas tu i meet tomok :D.HOHO.Ehhh lagi satu aku jumpa lelaki yg jalan2 cari makan tuh --'.*Apa tah nama dia :)*.Btw time tuh dia takde bodyguard baru nak usha,tpi itu hak milik yuna :D.Tak pasal2 aku masuk paper :).HAHA.Cacat ja gambar aku dekat atas tuh --'Penad weyhh.Ehh btw aku nak wish dekat batch 98 good luck korang.Buat the best :).Kita kasik gempak result kita ok.Sayang korang :*.HAHA.K la bye :D

Past / Future