Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
Relay??~♔
Khamis, 27 Disember 2012 | 12:31 PTG | 0 comments
Ok cerita pasal relay??Errmmm ok sebenarnye dh lama usha dia :DLepas tu tdi dia chat2 :)Pastu dia stalk gambar lama2 aku.HAHA.apa akan terjadi dekat korang jika crush korang buat mcm tuh??mesti kembang kan?Itu juga terjadi dekat aku :)Wahh bahagia hidup aku doh --'.281212.Waahhh serious aku kata tarikh bahagia aku :)HAHA.Dia mintak relay??Wahh cuba bayangkan crush korang mintak relay dekat korang :D.Okk aku try.Yaa mintak2 tak jadik macam tahun lepas :'(.Sadlife doh --'Insyaallah aku jaga relay ni elok2.Yaa dia pun mahu pindah sekolah,dekat melaka or pahang.Jauh ken??Haha.Kami sama2 hostelite :).Dia dh janji doh :).Harap jaga la relay tuh :D.k bye

Past / Future