Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
Sekolah mahu buka --'~♔
Rabu, 26 Disember 2012 | 12:35 PTG | 0 comments

Ok pagi tadi tetibe mahu bgon awal,tapi terlentok balik haha dah terlentok ibu kejut dan memberi sepucuk surat *aku dah agak surat apo tuh --'*.Wehh surat asrama dh smpai mati la wei~Sampai ja surat tuh aku terus packing n kemas barang2.HAHA.Ibu gelak.Aku tanye la"why ibu gelak seluar den koyak ek?".HAHA.Ibu say "Yan kau semangat bebeno ni kenapa?Daftar asrama bukannye esok".Tetibe terpikir betul jugak cakap mak aku.HAHA.Nanti2 je la --'.Barang sekolah semua dah settle tapi...barang asrama like bedak n what ever tidak beli lagi.Yaa sementara menunggu sekolah bukak aku pun tunggu jugak result untuk ujibakat sahabat :D.Yaa really memang aku tak penah langsung ambik mane2 ujibakat selama nih dekat sekolah atau luar.Nak tahu sebab apa??Sebab.... yaa of course malu nnti semua dh dpat tahu.Ermmm lagi maybe diarang akan janggal dengan aku,hermm entah laa*haha bajet aku dpat ja ujibakat tuh --'*.HAHA.Aku berserah je la :D.Hope dapt la kan.Aku bukannye nak bajet sangad tapi ye laa aku bila dekat asrama jaa klau lalu mesti ada orang cakap tu cakap nih..yaa hati ja tahu siapa aku tak suka.Ok now aku buktikan :D.Dah aa,dah pukul 4 pagi ni k bye :)

Past / Future