Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
Kamar 2 :D~♔
Jumaat, 25 Januari 2013 | 6:25 PG | 0 comments

Woo gua teruja tahun ni dapat kamar paling bawah sekali :D.Seronok gila doh :).Tapi yg scared,kamar aku sebelah rumah warden.Wooo sekali-sekala dapat tgok warden aku ni masak dekat dapur.HAHA.Ahli Begonians aku,jannah (f.3),kak matun (f.5),kak aina (f.5),kak eyka,shajidah.istianah,fatin (f.1).Yaa dulu ada kak nani tapi dia pindah sbb dapat tawaran sekolah.Takpe laa kann.HAHA.Baru je nak manja2 :D.Waa gua kamar dgn kak eyka :D.Tu la rajin lagi datang kamar dia tahun lepas now tak payah datang dh duduk satu kamar pun :D.Yaa btw she happening,kalau susah aku selalu cerita dekat dia.Okk pasal kak aina ngn kak matun pulak.Seronok la jugak kamar ngn diaorang tak expact langsung perangai diarang macam tuh,seronok gila laa.malam2 kalau K.A dh suruh tutup lampu kiterang still bukak :D~.Jannah ok boleh la jugak dia penolong bendahari kamar,aku la bendaharinya :).Sernok la jugak kamar ngn dia nih.Tiap2 hari korea :).Istianah,omaigoshhh 2 tahun satu kamar ngn dia.Aduyaii nasib laa perangai dh ubah sikit --'Yaa btw she happening .Shajidah pulak ok better la dari tahun lepas.Dia selalu tolong aku time aku serabut or susah.Jeng2 budak form1 kamar aku antara batchform1 paling ok la dalam asrama aku nih "bak kata warden2 la" FATIN!!!Yaaa serious rase macam nak tergelak bila ingat kiterang suruh dia baca ABC,Alif ba ta,seronok la yg penting.Insyaallah kamar 2 akan aman kut:D.Ok la wa cau dulu

Past / Future