Welcome to my dungeon.
Feel free to hang around with my minions. Leave or +Follow
Entry Profile Shout Credits Minions
090313~♔
Sabtu, 9 Mac 2013 | 8:23 PTG | 0 comments

Hoihoihoi alhamdulilah kali ni jumpa korang lagi :D.Look's the tittle semalam kiterang tuisyen.Wahhh namapak berkobar2 aku nak dapat 8'As.Aminnn~Semalam aku duduk tempat dia.Laa aku pikir dia tak datang soo duduk je laa.Kesian dia sorang je lelaki dalam kelas tu.Yang lain semua ada sekolah ganti.Sian kan??Wahhh salute gila2 la dekat kau.Untung pandai B.I.Semalam dia berdiri sebelah aku."Sweetkan??"Hahahaha.Takde lahh.Aku ukur tinggi je laa.Aku pendek :(.Aku sampai bahu dia jeewww.Okkk dan saat tu la aku tahu nama dia :).Kan aqil?? Hahahha.Kiterang gurau2,walaupun aku kasar sabar k.


Aqil :D


Kami besties :D

ok tu je la yg datang semalam :D.Ermm btw tertinggal lagi sorang.Aku tak tahu la fb budak lagi satu tuh :D

Past / Future